Descripció:
Ja hem fet tres classes de COED, sense contar la primera d'introducció ni la dedicada a fer la prova sobre les competències lingüístiques. Les dues primeres classes les hem dedicat, en grups, a treballar textos de diferents autors. A la primera classe, que va ser el dia 21 de setembre, el text que ens va tocar al nostre grup era un que tractava sobre les diferències entre escoltar i sentir.
A la segona classe, la del dia 5 d'octubre, cada grup va llegir un text descriptiu i després els vam posar en comú tot comentant les característiques descriptives que s’hi mostraven, etc.
Finalment, el dia 9 d'octubre vam fer una classe teòrica sobre "la llengua que han de saber els mestres". És a dir, que ens vam centrar en un seguit de pautes per tal que l'expressió oral d'un professor sigui totalment correcte: amb fluïdesa, pronunciant bé tots els sons, fent totes les pauses necessàries, sense utilitzar barbarismes...
Reflexió:
El text sobre les diferències entre escoltar i sentir va ser molt curiós llegir-lo, perquè a vegades ens pensem que aquestes dues paraules són pràcticament iguals i de fet, les diferències entre elles són molt grans. Sentir és un acte superficial, no es posa atenció a allò que es diu; en canvi, escoltar és un acte més profund amb el qual pots conèixer la persona... De cara a ser mestra, crec que aquestes diferències s'han de tenir presents i que un bon mestre el que ha de fer és escoltar els seus alumnes i poder-los comprendre.El fet de treballar amb textos descriptius, ha estat positiu perquè així hem pogut identificar les seves característiques i quedar-nos amb la idea per tal de poder fer nosaltres mateixos la descripció de l'exercici: qui ets tu?.Crec que el que vam treballar el dia 9 d’octubre va ser molt necessari de cara a ser mestres, perquè penso que és realment important que un professor sàpiga escriure i parlar correctament. Per tant, va anar bé recordar totes aquestes pautes.
Ja hem fet tres classes de COED, sense contar la primera d'introducció ni la dedicada a fer la prova sobre les competències lingüístiques. Les dues primeres classes les hem dedicat, en grups, a treballar textos de diferents autors. A la primera classe, que va ser el dia 21 de setembre, el text que ens va tocar al nostre grup era un que tractava sobre les diferències entre escoltar i sentir.
A la segona classe, la del dia 5 d'octubre, cada grup va llegir un text descriptiu i després els vam posar en comú tot comentant les característiques descriptives que s’hi mostraven, etc.
Finalment, el dia 9 d'octubre vam fer una classe teòrica sobre "la llengua que han de saber els mestres". És a dir, que ens vam centrar en un seguit de pautes per tal que l'expressió oral d'un professor sigui totalment correcte: amb fluïdesa, pronunciant bé tots els sons, fent totes les pauses necessàries, sense utilitzar barbarismes...
Reflexió:
El text sobre les diferències entre escoltar i sentir va ser molt curiós llegir-lo, perquè a vegades ens pensem que aquestes dues paraules són pràcticament iguals i de fet, les diferències entre elles són molt grans. Sentir és un acte superficial, no es posa atenció a allò que es diu; en canvi, escoltar és un acte més profund amb el qual pots conèixer la persona... De cara a ser mestra, crec que aquestes diferències s'han de tenir presents i que un bon mestre el que ha de fer és escoltar els seus alumnes i poder-los comprendre.El fet de treballar amb textos descriptius, ha estat positiu perquè així hem pogut identificar les seves característiques i quedar-nos amb la idea per tal de poder fer nosaltres mateixos la descripció de l'exercici: qui ets tu?.Crec que el que vam treballar el dia 9 d’octubre va ser molt necessari de cara a ser mestres, perquè penso que és realment important que un professor sàpiga escriure i parlar correctament. Per tant, va anar bé recordar totes aquestes pautes.
No hay comentarios:
Publicar un comentario