jueves, 17 de diciembre de 2009

Autoavaluació recitació (11-12-09)

Elecció del text:


Vaig triar un poema de Miquel Costa i Llobera anomenat "El pi de Formentor". Hi havia algunes paraules difícils, però és un poema que m'agrada molt. Jo el vaig treure del llibre "Antologia de la poesia catalana" de l'editorial Educació 62.


Expressió oral:


Vaig intentar anar a una velocitat normal, ni molt ràpid ni molt lent i també vocalitzant, ja que hi havia paraules difícils i que no estem acostumats a sentir, que calia dir-les de forma clara perquè s'anés seguint el poema i s'entengués.


Mirada:


Mirava al públic però només a certes persones. Vaig mirar molt a primera fila.


Veu:


Crec que es va poder sentir correctament. És a dir, vaig recitar amb un to de veu normal-mitjà.


Pel que fa a les modulacions de veu, vaig intentar que ens alguns moments es notés que canviava de registre i que li donava més força a determinades parts del poema. No crec que ho hagi fet amb un to monòton, però sí que faltava més exclamacions.


Postura:


La meva postura va ser bastant rígida, estava quieta en el mateix lloc i no em movia gaire.


Gesticulació:


Sí que en vaig fer però potser hagués estat millor si hagúes fet més repartori de gestos ja que només movia la mà esquerra i pràcticament tota l'estona feia el mateix moviment. Hagués hagut de moure l'altra mà potser i que els gestos fossin més naturals.


Control dels nervis:


S'ha de dir que estava molt nerviosa i que això em va fer entrebancar dues vegades.


Altres:


No vaig haver de consultar el paper en cap moment, ja que me l'havia preparat i me'l sabia molt bé, però els nervis sempre juguen una mala passada i em vaig equivocar.


Pel que fa al temps, vaig recitar durant els dos minuts justos que es demanaven i s'ha de dir, que el temps el vaig tenir en compte en tot moment mentre preparava el poema i vaig estar-ne buscant un que m'ocupés els dos minuts exactes.


No hay comentarios:

Publicar un comentario